BullGuard
 HomeLog InRegisterCommunity CalendarSearch the ForumView The Member ListHelp
Absolut unzufrieden mit BullGuard

BullGuard Antivirus Forum > BullGuard zone > BullGuard Customers > Absolut unzufrieden mit BullGuard  
Forum Quick Jump

New Topic Post reply to : Absolut unzufrieden mit BullGuard Printable version of : Absolut unzufrieden mit BullGuard
[ << Previous Thread | Next Thread >> ]

karlhermann
New Member

Date Joined Jan 2013
Total Posts : 1

Posted 1/29/2013 8:54 PM (GMT +3)    Quote: Absolut unzufrieden mit BullGuardAlert an admin about: Absolut unzufrieden mit BullGuard
Hallo
Wir Haben seit Jahren Bullguard und es war gut. Mein Lap-top ging kaputt und ich wollte auf den neuen Lap-top wieder Bullguard installieren. Das ging leider nicht, Immer nur kostenpflichtig ein neuer Vertrag. Von heute einen gerechnet läuft unser Vertrag aber noch 133 Tage. 4 mal habe ich mich per Mail an BullGuard gewendet und keinmal kam eine Antwort. Da werden wir natürlich und verständlicherweise nicht verlängern und sehr loben auch nicht.
Mit LibnGrüe,  karhermAnna
Back to Top

Baedric
New Member

Date Joined Oct 2012
Total Posts : 14

Posted 1/30/2013 1:52 AM (GMT +3)    Quote: Absolut unzufrieden mit BullGuardAlert an admin about: Absolut unzufrieden mit BullGuard
It sounds to me like you need to log into your Bullguard account and remove the old laptop from your "Active Installations". Then you should be able to install it on your new laptop without problems.

BullGuard Internet Security 2013 | Sandboxie | Malwarybytes Anti-Malware Pro | Image for Windows

Back to Top

Robert Mateescu
Forum Moderator

Date Joined Sep 2011
Total Posts : 282

Posted 1/30/2013 1:23 PM (GMT +3)    Quote: Absolut unzufrieden mit BullGuardAlert an admin about: Absolut unzufrieden mit BullGuard
Hallo Anna,

Um Ihnen diesbezüglich beistehen zu können, senden Sie mir bitte eine private Nachricht in der Sie mir die E-Mail Adresse mitteilen unter der Sie Ihr aktives BullGuard Konto registriert haben. Auch lassen Sie mich wissen unter welcher E-Mail Adresse Sie unsere Kundenbetreuung angeschrieben haben. Alternativ könnten Sie eine Chat Sitzung mit unserer Kundenbetreuung starten. Dies können Sie von diesem Link tun: https://www.bullguard.com/de/support/live-support.aspx Ich warte auf Ihre Antwort und werde dann weiter beraten können.

Liebe Grüsse.

Robert Mateescu
Senior Support Technician EN
support@bullguard.com
www.bullguard.com

Download the Free Trial version of BullGuard Internet Security 12

You have a BullGuard related problem? Contact our Support team directly: www.bullguard.com/support.aspx!

Back to Top

New Topic Post reply to : Absolut unzufrieden mit BullGuard Printable version of : Absolut unzufrieden mit BullGuard

Forum Information
Currently it is Tuesday, September 02, 2014 2:26 AM (GMT +3)
There are a total of 60,585 posts in 13,313 threads.
In the last 3 days there were 1 new threads and 5 reply posts. View Active Threads
Who's Online
This forum has 36299 registered members. Please welcome our newest member, Mercedes Ripple.
2 Guest(s), 0 Registered Member(s) are currently online.  Details
5 Latest Threads
Bullguard Backup: 3 GB of files are "missing" but freespace calcuation seems to think they (3)8/31/2014 11:20:08 PM (Robert Mateescu)
Blocking of sites (5)8/31/2014 6:53:45 PM (Robert Mateescu)
Bullguard 2014 Firewall and high DPC latency (15)8/30/2014 12:06:05 PM (ComFox)